Even voorstellen...

Vlak voor de opening van het nieuwe theaterseizoen verwelkomde Theater Rotterdam niet één, maar twee nieuwe sponsors. Het gaat om de bedrijven LeGrand Group, vertegenwoordigd door Marco Kreuger (links op de foto) en Nemo Groep, vertegenwoordigd door André Bouwman (rechts op de foto). Na een uitgebreide nadere kennismaking tekenden Marco, André en algemeen directeur Walter Ligthart de nieuwe sponsorcontracten. 

Nemo Groep

Nemo Groep is specialist voor het ontwerpen en aanleggen van datanetwerken. Hiervoor gebruiken zij de best gangbare technieken en materialen. Na meting en certificering van hun netwerken zijn deze gegarandeerd en kunnen opdrachtgevers er decennialang naar volle tevredenheid gebruik van maken. Nemo heeft een no-nonsense mentaliteit. Wat ze anders maakt dan andere bedrijven, is dat ze van tevoren altijd goed meedenken met de eindgebruiker en kritisch zijn. Hun vakmensen zijn gedreven om de best werkende netwerk-infrastructuur af te leveren. De focus ligt er dan ook niet alleen op wat er nú gewenst is, maar ook op wat er op iets langere termijn voor de opdrachtgever speelt. 

 

Omdat Nemo Groep relatiebeheer hoog in het vaandel heeft staan vormen zij een goede match met Theater Rotterdam. Hier kunnen zij hun relaties trakteren op niet zomaar een avondje uit, maar een avondje ‘aan’. De meeste voorstellingen die worden bezocht zetten aan tot denken en praten, en onder het genot van een drankje na, biedt dit een mooie kans om relaties beter te leren kennen en banden te verstevigen.

LeGrand Group

Legrand Group is de wereldwijde specialist voor de elektrotechnische en digitale infrastructuur in een gebouw. Legrand Nederland richt zich met de A-merken Legrand en BTicino op de utiliteitsbouw, woningbouw, machine- en paneelbouw en industrie. Zowel voor energiedistributie, communicatienetwerken als gebouwautomatisering. Alle systemen zijn optimaal op elkaar afgestemd en daardoor eenvoudig, veilig en snel te monteren. Legrand Nederland streeft een leidende positie na als totaalleverancier binnen de elektrotechnische en digitale markt.

 

De kernwaarden van Legrand zijn ethiek, innovatie, klantgerichtheid en duurzaamheid. Ze geloven sterk in de kracht van samenwerking en stellen de wensen van alle partijen in de keten centraal. Mede hierdoor nam Legrand de beslissing om Theater Rotterdam te sponsoren; de mogelijk om relaties mee te kunnen nemen naar een mooie voorstelling, al dan niet gecombineerd met een diner. Omdat Theater Rotterdam niet een conventioneel avondje uit biedt, maar een avondje ‘aan’, waarbij je aan het denken en praten wordt gezet, is dit een unieke manier voor partijen om elkaar beter te leren kennen en de relatie te bestendigen.