
Case High Five by Verve
Verve inspirieert
Verve is een design-driven digital agency dat de potentie van ambitieuze merken en mensen realiseert. Dat noemen zij Dutch Digital Design: bekroonde (digitale) oplossingen waar mensen van houden en merken van groeien. Elk jaar brengen ze hun visie offline in HighFive, een eendaagse conferentie op het snijvlak van technologie, design en ondernemerschap.
Voor High Five nodigt Verve vijf toonaangevende sprekers op het gebied van technologie, design of marketing uit 5 lessen of ervaringen te delen. Een exclusief gezelschap, bestaande uit marketeers, entrepreneurs, directeuren en managers, kwam hier samen. Dit jaar waren de sprekers Niko Koffeman (de Vegetarische Slager), Eliane de Josselin de Jong (ABN Amro), Ebi Atawodi (Uber), Maartje Kruijt (HackYourFuture) en Merijn Hos (visual artist en illustrator). Moderatie was in handen van Yuki Kho (Homerun).


Artistieke bijdrage
Naast het faciliteren van deze inspirerende bijeenkomst, leverde Theater Rotterdam ook een artistieke bijdrage met een unieke performance. Hiermee voegden we een extra laag toe aan de beleving, waardoor inhoud en creativiteit naadloos samensmolten. Het programma werd aangevuld met een spetterende choreografie door TR-maker Dalton Jansen Choreography, gedanst door Justin de Jager en Gihan Koster.
Voor de High Five conferentie bleek de Hal de perfecte locatie. Deze open en flexibele ruimte bood volop mogelijkheden om de verschillende programma-onderdelen naadloos in elkaar over te laten gaan. Van inspirerende keynotes en panelgesprekken tot interactieve sessies en netwerkmomenten.